... det kunde ha blivit lite träning...

Ännu en hektiskt dag. Långt och tungt möte på förmiddagen som avslutades med en trevlig lunch i Kista.

Eftermiddag på kontoret som avslutades med att jag slog en signal för att kola med min bank vad jag har för ränta på lånen. Efter att ha startat som nummer 34 i telefonkön kom jag till slut fram till SEBs bolåneavdelning. Jag lämnade mitt personnummer och sa at jag ville veta vad jag hade för ränta och vad som gick att göra åt den. Jag fick reda på att min ränta skulle sänkas från och med i morgon, men att de kunde ge mig en ännu bättre ränta som gör att jag sparar ytterligare 500 spänn i månaden. Tänk om jag inte hade ringt... Tänker på de som inte är aktiva i sina bankkontakter...

På vägen hem gick jag in och skaffade mig ett nytt mobilabonnemang som ersättning för mitt uppsagda fasta abonemang. Lyckades få 076 - 77 och sedan mitt gamla hemnummer (utan riktnummer). Så nu vet ni som kan det hur ni får tag på mig.

Sedan begav jag mig hemåt med ambitionen att börja utnyttja mitt gymkort. Packade en påse med träningskläder, plockade ut mitt bankkort, körkort och det jag trodde var träningskortet ur plånboken och och begav mig till gymmet. Väl framme försöker jag dra kortet i läsaren vid entén, men det fungerar inte. Efter ett par försök till kan jag konstatera att jag lyckats ta fel kort med mig. Det kan inte bli rätt jämt. (Eller som det heter på ren svenska: Vilken looser man är.)

Snopen får jag göra reträtt till lägenheten och väljer att ta en tupplur i soffan inför kvällens telefonmöte kl 21. Känner mig jätteseg inför mötet, men när vi väl är igång går det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0